Kedd, január 25 2022
  2 Válaszok
  6.9K látogatás
0
Szavazatok
Kibont
/media/kunena/emoticons/smile.png Bonjour,Je voudrais vous exposer un problème que je rencontre en passant par le menu "Edition" --> Atteindre --> Cellules... (ou CTRL T) J'ai auparavant utilisé une formula "texte", un copié/collé "értékesek". Mon Excel date de Office 2003, mais c'est pareil vace Excel 2007 (voir fichier joint).Ci-joint un fichier qui décompose en 6 feuilles le déroulement de mon processus (le but est de créer de petits jeux composés de plusieurs acrostiches) .Ce que je souhaiterais, c'est que toutes les cellules üres de la plage en Feuilles 3, 4 ou 5 puissent être colorées ensemble.Et je ne souhaite pas de MFC (Mise en Forme Conditionnelle), car je vais être ensuite amené à supprimer le texte (voir ne paraîre faire plusque), pourîre faire plusque des cellules bordurées et colorées.

Est-ce lehetséges sans trop de manipulációk? Faut-il une macro?

Tisztelettel.   Cellules_semblant_vides.xlsx
0
Szavazatok
Kibont
Szia Patapin!

Kérjük, angolul tegye közzé, hogy a legtöbb felhasználó megértse Önt.

Amanda
2 éve
·
#2456
0
Szavazatok
Kibont
Szia Amanda Lee, igazad van, megpróbálom megcsinálni:
Szeretnék elmondani egy problémát, amellyel szembesülök az Excel 2003-mal vagy 2007-tel. Először a MID funkciót használom a szavak betűkre való szétválasztására. Ezután kiválasztok egy adott területet az összes képlettel, kimásolom és beillesztem a „ Értékek” Most a CTRL+T (vagy Search & Select à Reach) billentyűkombinációt használom--> Cells--> Empty cell--> OKÉs ez furcsa: nincsenek megfelelő cellák!Mi történt? Hogyan tudom ezt korrigálni?  Non_empty_Cells.xlsx
 
Mellékletek (1)
  • Oldal:
  • 1
Erre a bejegyzésre még nem válaszoltak.